Pomoc psychologiczna w Poznaniu – zakres usług

Prowadzony przeze mnie prywatny gabinet psychologiczny to miejsce, w którym otrzymasz niezbędne wsparcie w kryzysowych sytuacjach. Wspomagam pary w kryzysie oraz osoby, które cierpią na depresję i zaburzenia psychiczne (np. lękowe), oraz które przechodzą w życiu trudne zmiany.

Dobry psycholog okaże się nieodzowny wtedy, gdy nie radzisz już sobie z nowymi okolicznościami i przytłaczają Cię nagle pojawiające się problemy, co skutkuje emocjonalnymi konsekwencjami.

Mój gabinet psychoterapii udziela pomocy osobom indywidualnym oraz parom:

• starającym się o dziecko, mającym trudności emocjonalne wynikające z powikłań ciążowych lub mającym problemy adaptacyjne po narodzeniu dziecka, np. depresję poporodową;
  • leczącym się z powodu niepłodności;
  • doświadczającym żałoby po stracie bliskiej osoby, a także po utracie dziecka, dziecka poczętego, bądź których dotyczy strata ciąży;
  • przechodzącym kryzys w ważnych momentach życiowych (np. rozwód, choroba, ciąża);
  • przeżywającym trudności lub konflikty w związkach partnerskich i relacjach rodzinnych;
  • cierpiącym z powodu różnych dolegliwości tzw. „nerwicowych”, a także zaburzeń somatycznych o niejasnej przyczynie (psychosomatycznych);
  • przeżywającym kryzysy wartości, mającym poczucie braku sensu, otwartym na poszukiwanie zasobów, samopoznanie i rozwijanie nowych umiejętności;
  • poszukującym wsparcia w realizacji ważnych planów i osiągnięciu lepszego wizerunku;
  • po urazach, operacjach, zdarzeniach traumatycznych;
  • cierpiącym z powodu zaburzeń odżywania, zaburzeń lękowych, depresyjnych, zaburzeń osobowości, psychoz.

Wyżej wymienione usługi psychologiczne to tylko część mojej działalności zawodowej.
Oprócz tego tworzę też publikacje oraz prowadzę wykłady i szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem psychologicznych aspektów komunikacji lekarz-pacjent, depresji poporodowej, niepłodności oraz żałoby.